HomePortalCalendarGalleryFAQSearchRegisterMemberlistUsergroupsLog in

Call of Duty 4 : Modern Warfare
Server
JarHead | Server ==> on line ! 


Latest topics
» USERBARS FOR JARHEAD CLAN :)
Mon Jun 25, 2007 1:15 pm by EmIn3m

» I want to join the best clan in the world - JarHead
Mon Jun 11, 2007 3:58 am by SpAW

» Ghetto VS JarHead WAR
Mon Jun 11, 2007 3:55 am by SpAW

» What music do u listen now???
Mon Jun 11, 2007 3:55 am by SpAW

» Link
Thu Jun 07, 2007 11:38 am by JarHead | RaYaN

» Mx_intensia
Thu Jun 07, 2007 11:34 am by JarHead | RaYaN

» Good Bye My Love!
Wed Jun 06, 2007 11:02 am by SpAW

» Birthday Spawner [29.05.07]
Wed May 30, 2007 7:55 am by rogeus

» JarHead|Video
Wed May 30, 2007 6:18 am by rogeus

Navigation
 Portail
 Index
 Membres
 Profil
 FAQ
 Rechercher
Partenaires
free forum
Search
 
 

Display results as :
 
Rechercher Advanced Search
JarHead|Sgt.Roky
Mon Feb 26, 2007 4:54 am by Roky
Hi all again Very Happy

My name is Rok Cool
I'm 13 years old Laughing

Some of u know me as Sgt.Roky Suspect

I live in Slovenia

Now i play cod 2 for a half of year cheers

And abaut 4 months on FuN4Gamers What a Face Rolling Eyes

Cya on

[ Full reading ]
Comments: 5
#slo-bolek#
Sun May 27, 2007 11:20 am by #slo-bolek#
HY!!!

i would like to join this clan becouse it's cool and everybody is soooo nice.

NAME: MIHA

COUNTRY: SLOWENIA

NICK: #slo-bolek#

plz let me join , thanks lol!

Comments: 3
Fofoo
Mon May 28, 2007 4:36 am by Fofoo
Hi my name is Fofoo
I`m from Hungary., but I`ve been living in London since 2005
I`m 29 years old.

Comments: 3
SpAW
Tue May 15, 2007 4:57 am by SpAW
Rayan why i"m not on characteristics of the clan Sad

Comments: 9
.k a o s'
Fri Mar 02, 2007 2:47 am by kaos
Hey!

I'm kaos or pierre and Im nearly 17.
I often play cod2 on FUN 4 Gamers, and that's why I know most of you guys.
My favourite type of music is rock/metal, I like graphics, sport in general (football!!)

see ya'

Comments: 28
EmIn3m
Thu Mar 15, 2007 11:53 am by EmIn3m
Hi my name is Todor and i am from Bulgaria,Sofia.I am 11 years old and i have a little brother.On COD mmy name is EmIn3m.

Comments: 4
Lord Darkmonk
Thu Apr 26, 2007 5:04 am by JarHead|Lord Darkmonk
Hello My Name is Lord Darkmonk
I'm from Budapest (Hungary)
I'm 23 Years old.

Comments: 7
New guy :)
Wed Apr 11, 2007 2:24 pm by frostbyte
My name is Nick and I am Canadian. I live in Lloydminster. It's a nice little town and since it's soo little everyone knows you. I am a Student at our local college (Lakeland). So I luuuv hardcore gaming and I luuuv COD 2 I wanna be part of the Jarheads clan!!!! Oh lol and I can speak french I went to french immersion before colledge. And I have a ps2 if anyone ever wants to challenge me at a …

[ Full reading ]
Comments: 6
me
Tue Apr 17, 2007 5:39 am by SpAW
my name is valentin,i am from cro
am 17 years old
online-2 years i can say,all of u know me like leader of SiC
lol!

Comments: 3
The allies are the  Injury'
 
Allied Website ==> HERE !
 

Poll
would like a free server pertaining clan?
yes
100%
 100% [ 17 ]
no
0%
 0% [ 0 ]
without opinion
0%
 0% [ 0 ]
Total Votes : 17
Who is online?
In total there is 1 user online :: 0 Registered, 0 Hidden and 1 Guest

None

Most users ever online was 9 on Wed Jan 06, 2010 7:57 pm
Statistics
We have 34 registered users
The newest registered user is archi

Our users have posted a total of 1102 messages in 108 subjects
Forum